Papírok könnyen és gyorsan

Munkavállalás alkalmával számos hivatalos okmánnyal kell igazolnunk kilétünket. Kérik a személyigazolványt, lakcímkártyát, sok esetben a tb számunkra és adószámunkra, valamint a folyószámla-számunkra is kíváncsiak. Ez többnyire nem is okoz gondot egy helyi lakosnak, ám egy külföldről érkező vendégmunkás esetében már nem áll rendelkezésre minden munkavállaláshoz szükséges irat. Van olyan eset, mikor a közvetítő cégek intézik a vendégmunkásoknak az okmányokat, máskor közvetlenül a munkáltató cég segít. Mindkét esetben lehetőség van arra, hogy az okmányok beszerzését olyan cégekre bízzák, akiknek ebben tapasztalata van. Ilyen az Expat Center, akik személyre szabott ügyintézéssel villámgyorsan szerzik be bárki helyett a szükséges okmányokat, legyen szó lakcímkártya igénylésről, tartózkodási engedély beszerzéséről, vízum igénylésről. Az Expat Center profi szakembergárdája 10 éves tapasztalattal rendelkezik. A papírmunkákon, kérvények beadásán túl számos feladatban és részfeladatban tudnak a munkaadóknak és munkavállalóknak segíteni. Sem a tartózkodási engedély beszerzése, sem a lakcímkártya igénylése nem tart sokáig, az Expat Center profi csapata elintézi az összes szükséges engedélyt, és minden szükséges ügyet intéznek.

Vélemény, hozzászólás?